Gyakori kérdések

Szállítás

A webáruházban leadott rendeléseket a MPL futárszolgálat segítségével szállíttatjuk.

Szállítási díjak

Az adott rendelés értéktől és egyes nehezen szállítható termékek mennyiségétől függően változik
Szállítási díjak részletes leírása itt.

Szállítás csomagpontra

Jelenleg nincs.

Szállítási idő

A termékek tervezett házhozszállítási ideje azon termékek esetében amelyek a rendelés leadásakor raktáron vannak, a munkanapon 11:00-ig leadott rendelések esetén maximum 2 munkanap, a munkanapon 11:00-től éjfélig leadott rendelések esetén pedig maximum 3 munkanap Magyarország közigazgatási határain belüli lakcímre, munkahelyre (ünnepek közeledtével késések előfordulhatnak).

Kiszállítás szombaton

Nincs. Vasárnap sincs.

Személyes átvétel

Van. A rendelés leadását követően munkatársaink jelzik amikor a termékek átvételre történő előkészítése megtörtént. Ez munkanapokon (munkaidőben) a raktáron tárolt termékek esetében a rendelés leadását követően általában 2-3 óra.

Más futárral történős szállítás

Jelenleg nem lehetséges.

Fizetés

Jelenleg 3 fizetési mód lehetséges a kiválasztott szállítási módtól függően.
1. Banki utalás (előre utalás). - Futárral történő szállítás / Személyes átvétel esetében.
2. Utánvét (fizetés az áru átvételekor) - utánvét esetén, jelenleg a futárnál csak készpénzzel történő fizetés lehetséges. - Csak futárral történő szállítás esetében. 3. Bankkártyával vagy készpénzzel történő fizetés - Csak személyes átvétel esetében.

Online bankkártyás fizetés

Jelenleg nincs (de dolgozunk rajta).

Árak

A webshopban feltüntetett árak bruttó árak (27% Áfát tartalmazzák).

Raktárkészlet

A webshopban feltüntetett raktárkészlet valós (de időnként egyes termékeknél lehetnek hibák).

Minimum rendelés

Csak olyan termékek esetén ahol a feltüntetett ár pl. méterre van megadva (egységár) de az értékesítés tekercsben történik (egyes kábelek, LED szalagok - ezek esetében csak a minimum többszöröse rendelhető), valamint olyan kábelek esetén ahol egy adott szakasznál kisebb mennyiség elállás esetén nem értékesíthető.

Kosárba helyezhető mennyiség (rendelés véglegesítése)

A rendszerünkben tároljuk és megjelenítjük a saját raktárkészletünket valamint egyes termékek esetében engedélyezzük vagy korlátozzuk a saját raktárunkban tárolt mennyiségnél nagyobb mennyiség rendelését / megvásárlását.

Miért nem enged a rendszer nagyobb mennyiséget kosárba helyezni (vagy a rendelést véglegesíteni / elküldeni) mint a raktáron tárolt mennyiség?

A válasz az, hogy ha az adott termékből biztosan nem áll rendelkezésre a kívánt mennyiség a rendszer nem engedi megrendelni / megvásárolni (ha egy termékből pl. 4 darab van raktáron és a gyártó - beszállító raktárában az adott termék biztosan nem elérhető akkor a rendszer csak 4 darabot enged megrendelni / megvásárolni).