Gyakori kérdések
Szállítás
A webáruházban leadott rendeléseket a MPL futárszolgálat segítségével szállíttatjuk.
Szállítási díjak
Az adott rendelés értéktől és egyes nehezen szállítható termékek mennyiségétől függően változik
Szállítási díjak részletes leírása itt.
Szállítás csomagpontra
Jelenleg nincs.
Szállítási idő
A termékek tervezett házhozszállítási ideje azon termékek esetében amelyek a rendelés leadásakor raktáron vannak, a munkanapon 11:00-ig leadott rendelések esetén maximum 2 munkanap, a munkanapon 11:00-től éjfélig leadott rendelések esetén pedig maximum 3 munkanap Magyarország közigazgatási határain belüli lakcímre, munkahelyre (ünnepek közeledtével késések előfordulhatnak).
Kiszállítás szombaton
Nincs. Vasárnap sincs.
Személyes átvétel
Van. A rendelés leadását követően munkatársaink jelzik amikor a termékek átvételre történő előkészítése megtörtént. Ez munkanapokon (munkaidőben) a raktáron tárolt termékek esetében a rendelés leadását követően általában 2-3 óra.
Más futárral történős szállítás
Jelenleg nem lehetséges.
Fizetés
Jelenleg 3 fizetési mód lehetséges a kiválasztott szállítási módtól függően.
1. Banki utalás (előre utalás). - Futárral történő szállítás / Személyes átvétel esetében.
2. Utánvét (fizetés az áru átvételekor) - utánvét esetén, jelenleg a futárnál csak készpénzzel történő fizetés lehetséges. - Csak futárral történő szállítás esetében.
3. Bankkártyával vagy készpénzzel történő fizetés - Csak személyes átvétel esetében.
Online bankkártyás fizetés
Jelenleg nincs (de dolgozunk rajta).
Árak
A webshopban feltüntetett árak bruttó árak (27% Áfát tartalmazzák).
Raktárkészlet
A webshopban feltüntetett raktárkészlet valós (de időnként egyes termékeknél lehetnek hibák).
Minimum rendelés
Csak olyan termékek esetén ahol a feltüntetett ár pl. méterre van megadva (egységár) de az értékesítés tekercsben történik (egyes kábelek, LED szalagok - ezek esetében csak a minimum többszöröse rendelhető), valamint olyan kábelek esetén ahol egy adott szakasznál kisebb mennyiség elállás esetén nem értékesíthető.
Kosárba helyezhető mennyiség (rendelés véglegesítése)
A rendszerünkben tároljuk és megjelenítjük a saját raktárkészletünket valamint egyes termékek esetében engedélyezzük vagy korlátozzuk a saját raktárunkban tárolt mennyiségnél nagyobb mennyiség rendelését / megvásárlását.
Miért nem enged a rendszer nagyobb mennyiséget kosárba helyezni (vagy a rendelést véglegesíteni / elküldeni) mint a raktáron tárolt mennyiség?
A válasz az, hogy ha az adott termékből biztosan nem áll rendelkezésre a kívánt mennyiség a rendszer nem engedi megrendelni / megvásárolni (ha egy termékből pl. 4 darab van raktáron és a gyártó - beszállító raktárában az adott termék biztosan nem elérhető akkor a rendszer csak 4 darabot enged megrendelni / megvásárolni).